Ponieważ bardzo zależy nam na tym, aby każdy klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie, realizujemy program "100% gwarancji jakości". W jego ramach zapewniamy i zobowiązujemy się do:

 

- gwarancji najwyższej jakości produktów. Utrzymujemy minimalne stany magazynowe wypalonej kawy, dzięki temu nasza kawa trafia do klienta zawsze świeżo palona.

 

- gwarancji szybkiej dostawy. Po potwierdzeniu zamówienia oraz jego opłaceniu, zostaje ono natychmiast przekazane do realizacji i wysyłki. W praktyce paczka z zamówieniem opuszcza naszą Palarnię maksymalnie następnego dnia roboczego (często jest wysyłana jeszcze tego samego dnia). Dzięki temu klient otrzymuje przesyłkę najszybciej, jak jest to tylko możliwe.

 

- gwarancji zwrotu. Klient, który zmienił zdanie po złożeniu zamówienia, ma 10 dni na zwrot produktów (w nienaruszonym opakowaniu). Zgodnie z prawem, sprzedawca zwraca wtedy kwotę zamówienia (klient pokrywa koszty wysyłki).

 

- gwarancji satysfakcji. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony z wizyty w naszym sklepie. Dlatego bardzo uważnie słuchamy wszelkich cennych uwag i staramy się wynagrodzić wszelkie uzasadnione wątpliwości, co do jakości naszych produktów. Wysoka jakość obsługi to nasz priorytet w drodze do zadowolenia naszych Klientów.

 


Najczęściej kupowane

Producenci

Brak producentów

Dostawcy

Brak dostawców

Tagi

Recent Articles